Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Όσο ζω και αναπνέω

Όσο ζω και αναπνέω


Όσο ζω και αναπνέω ξένο πόδι δεν θα πατήσει σε αυτά τα χώματα
Δεν θα αφήσω κανένα να καταστρέψει αυτο το άγιο μέρος
Γεννήθηκε από τους θεόυς, φωτίστηκε από αυτούς
Προστατεύτικε απο ανθρώπους που έφτασαν το θείον

Δεν υποτάκτηκαν σε κανένα, δεν πρόδωσαν την ιερή πατρίδα τους
Το αίμα τους χύθηκε στην μάχη για ελευθερία, για την ελεθερία μας
'Οσο ζω και αναπνέω θα προστατεύω την πατρίδα μου 
μέχρι την τελευταία μου πνοή, θα πεθάνω για τα πιστεύω μου
θα πεθάνω για τις αξίες, την ιστορία και την θρησκεία της Χώρας μου
Δεν θα προδώσω ποτε τα όπλα μου, ούτε τον συνανθρωπό μου
θα κυνηγάω το δίκαιο, θα αξιοποιήσω ότι μου προσφέρει η ζωη
θα κερδίσω την αρετή, θα κρατήσω την γλώσσα μου
Και μαζί της τον πολιτισμό, θα διαδώσω την ιστορία και τα
πιστεύω του τόπου μου, θα αντισταθώ στην παγκοσμοιοποίηση 
θα τιμήσω τους προγόνους μου, θα φερω το αληθινό φως
θα σκοτώσω για να κρατήσω ζωντανά όλα τα παραπάνω 
Θα νικήσω τον θάνατο.....
Σταματήστε με αν μπορείτε,
Σας προκαλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Until Easter

Daisypath Easter gifts tickers

Ελλαδα.gr